Základy práce s klientem s agresivním chováním

Datum konání:
06.05.2024
Lektor:
PhDr. Mgr. Jakub Jestřáb MBA
Akreditace:
A2020/0865-SP/PC/VP
Místo konání:
Webinář
Počet hodin:
8
Cena:
1290 Kč / 1790 Kč (člen APSS ČR / nečlen)


ŠKOLENÍ PROBÍHÁ ON-LINE!

Ke školení bude třeba počítač (stolní nebo notebook), který má:

  • funkční mikrofon 
  • funkční sluchátka nebo reproduktory
  • funkční webkameru
  • kvalitní internetové připojení

Pracovníci působící v různých druzích a formách sociálních služeb se každodenně setkávají s emocionálními změnami klientů. Nepříznivá sociální situace, kterou dlouhodobě nebo aktuálně prožívají, často ovlivňuje psychické rozpoložení klienta, které může mít za následek výkyvy nálad, často spíše do negativního pólu prokazující se osobní nespokojeností, neklidem, ale i verbální či neverbální agresivitou. Ta může být zaměřena na personál, ostatní klienty, vybavení zařízení, ale i sebe sama. Umět pracovat a především ovládat různé komunikační techniky a metody práce s klientem majícím sklony k agresivitě je nezbytné v sociálních službách. Tento kurz si bere za cíl provést účastníky komunikačními dovednostmi s lidmi v agresi, ale i plačícími či manipulativními. Nastaví jim hranice a zdůrazní principy a zásady práce vhodné pro práci s klienty s agresivními sklony. Část kurzu bude také zaměřena na opatření omezující pohyb osob, mapování potřeb klienta, respektive definici nenaplněných potřeb, které mohou vyvolávat neklid a nepohodu klienta. Významná část kurzu bude zaměřena také na zvládání komunikace s neklidným či agresivním klientem a rozplétání jejich negativních pocitů, včetně přípravy a nácviku obtížných rozhovorů při vzrůstajícím stresu. Záměrem je také podporovat respekt pomáhajících pracovníků k emocím druhé strany. 

Na kurz se již nelze přihlásit.
    Pozvánka